מיתוג

מיתוג אתרים עם קונספט

Posted by superman | יוני 5th, 2014 | 1 Response

חברות שונות מחפשות הכרה ופרסום בקרב קהל היעד שלהן או של המוצר אותו הן משווקות, וכיום, מדובר במשימה הדורשת השקעה ומחשבה מרובה, כך שבין היתר יוצרים עבור העסק מיתוג כלשהו המייחד את המוצר על פני המתחרים הרבים בשוק. נדבך מרכזי במהלך מיתוג חברה הוא תהליך מיתוג אתרים. לאחר שחברת פרסום מייצרת קונספט עליו נשען המוצר, ממתגים את אתר העסק או החברה בהתאם לאותו הקונספט, דבר שהופך את המוצר והעסק לייחודיים ומקוריים בשוק. לעיתים, אתר האינטרנט יהיה נקודת הממשק השכיחה ביותר של החברה עם הלקוח, לכן חשוב לדאוג עבור מיתוג אתרים נכון, שייצג וישווק את החברה בצורה הנכונה ביותר וישדר בשפה אחידה עם האופן בו נעשה מיתוג חברה זו.
חברת פרסום All in 1 עוסקת במיתוג של חברות שונות ומגוונות, הן בארץ והן בחו"ל, כאשר הרעיון המרכזי שעומד מאחורי התהליך הוא הישענות על הסיפור האישי שעומד מאחורי אותו מוצר. באמצעות סיפור אישי זה, מתבצע אף מיתוג אתרים עבור אותן חברות, כאשר אותו מיתוג נשען על הסיפור הייחודי של המוצר, רק לאחר ניתוח סיפור החברה על ערכיה ויכולותיה ופיתוח שפה חזותית באופן מקצועי המשקפת את אלו ניתן לייצר מיתוג חברה באופן שמייחד אותה על פני המתחרות, מעניק לה פרסום גדול יותר וכך אף מגדיל את קהל לקוחותיה.
אחת מן החברות שמותגו ופורסמו על ידי All in 1 היא חברת General Engineers. מדובר בעסק המתמחה בפתרונות מתקדמים בתחום החשמל, אנרגיה ובקרה, ומכיוון שבדומה לעסקים אחרים, גם בתחום זה קיימת תחרות רבה בשוק, חשוב היה לדאוג עבור מיתוג חברה זו ביעילות. כאמור, אחת הדרכים היא באמצעות מיתוג אתרים, דבר שנעשה באמצעות הקונספט שיצרה חברת All in 1 עבור General Engineers. הקונספט בא לידי ביטוי, בין היתר, גם בעיצוב הלוגו וה-"header" של החברה, כאשר הם משדרים תחושה עסקית ותאגידית בשילוב עם העיסוק בתחום האנרגיה. כך למשל, ניתן להבחין בדימויים וויזואליים ומילוליים כמו שאפתנות, השגיות, תחרותיות ועוד. מעבר לכך, השימוש בדימויים מעולם הספורט כדימוי של אנרגיה משקפים את האופי החדשני, הצעיר והרענן של החברה, דבר הבא לידי ביטוי באופן מוחשי אף באתר האינטרנט המעוצב של החברה.

Print